De klant kan de gekochte producten ruilen/retourneren tot 14 dagen na ontvangst van de apparatuur, op voorwaarde dat:

- De producten zijn niet gebruikt;

- De apparaten behouden hun oorspronkelijke kenmerken en labels intact;

- De producten zijn compleet. Al het materiaal dat bij de bestelling hoort, moet worden geretourneerd.

Na ontvangst van uw bestelling, gedurende de garantieperiode die is aangegaan op het moment van aankoop, kan de klant een beroep doen op de reparatiediensten van het apparaat, op voorwaarde dat de volgende gevallen niet worden geregistreerd:

- Schade door vloeistof;

- Storing of schade veroorzaakt door een oorzaak die niet aan iServices kan worden toegerekend (inclusief maar niet beperkt tot brand, water, nalatigheid, verkeerd gebruik, enz.);

- De onleesbaarheid, wijziging, opzettelijke verwijdering van het model, serienummer (IMEI) of aantal producten;

- Het verbreken van de zegels of het vertonen van tekenen van manipulatie in het batterijcompartiment;

- Glas- of LCD/OLED-breuk

De Klant moet de retourzending van de bestelling of garantiediensten per e-mail aanvragen [email protected] met vermelding van het (de) artikel(en) die hij wil retourneren of repareren, evenals het bestelnummer.

Na ontvangst van de apparatuur zal het gespecialiseerde team van technici van iServices een reeks tests uitvoeren om de staat van instandhouding van het apparaat vast te stellen. Als aan alle bovengenoemde vereisten is voldaan, kan iServices op de volgende manieren te werk gaan:

- Binnen 10 (tien) werkdagen de betaalde bedragen terug te betalen, via hetzelfde betaalmiddel dat eerder door de klant is gebruikt;

- Vervang het apparaat als er een probleem is met de apparatuur, wat niet de verantwoordelijkheid van de gebruiker is;

- Reparatie van het apparaat, zonder extra kosten, van de elementen die door de batterij worden beschermd.            

iServices behoudt zich het recht voor om de retourzending niet te accepteren en de terugbetaling ervan te weigeren in de volgende gevallen:
a) als de geretourneerde artikelen beschadigd, met gebruikssporen of versleten zijn;
b) waarvan het serienummer al is geregistreerd/gekoppeld aan een gebruikersaccount.

Deze voorwaarden zijn geldig voor retourzendingen en omruilingen in Portugal.